Απομακρύνθηκα

tumblr_nc0jxzKScv1tkuudco1_500

 

Μία λέξη,πολλές έννοιες..αλλά ας εξετάσουμε μία εξ αυτών.
Με την κυρία επ’ ώμου λοιπόν,δεν απομακρύνεσαι μόνο από τον εαυτό σου,αλλά και από εσένα..και ξαφνικά είστε τρεις..εσύ ο εαυτός σου και το τρίτο άτομο που δημιουργεί η μαντάμ (και άμα είσαι Δίδυμος,με ωροσκόπο Δίδυμο όπως εγώ,άστο..τότε έχουμε συνωστισμό) και το οποίο κάνει κουμάντο. Γιατί,πραγματικά κάνει κουμάντο το τρίτο σας άτομο,το έχετε διαπιστώσει κι εσείς.

Έχω ακούσει εγώ για την πάρτη μου,λόγια και έχω δει και διαπιστώσει εναντίον μου συμπεριφορές,από τους ντεμέκ (ναι ναι Σαλονικιώτικο) παντογνώστες και ηθικούς και σωστούς στις συμπεριφορές τους,να λένε για εμένα και τις ντεμέκ θεωρίες τους,για την δική μου συμπεριφορά,είτε απέναντι σε αυτούς,είτε απέναντι στον άνθρωπο που είχα σχέση. Όπως φαντάζομαι έχετε ακούσει και για εσάς,αλίμονο.

Αλλά το σημαντικό σε όλο αυτό αγαπητοί μου,είναι ότι λόγω της απομάκρυνσης,ναι δεν έχουμε καλή συμπεριφορά και αυτό είναι η αλήθεια,αλλά δε βρέθηκε ένας από αυτούς τους σωστούς,που δε ζηλεύουν,που θέλουν μόνο το καλό του άλλου,να πει..»ρε ταγάρι..συγκεντρώσου,κάτι παίζει με εσένα που δεν είναι φυσιολογικό σε συνάρτηση μ’αυτά που κάνεις».

Γι’αυτό,αν κάποιος δίπλα σας, σας κρούει τον κώδωνα..αφυπνιστείτε..για να σας το λέει,θέλει πραγματικά το καλό σας.Μη τον διώχνετε,ακούστε τον και αφήστε τον να σας βοηθήσει και να σας στηρίξει.Δεν είναι ντροπή,όπως δεν είναι ντροπή να έχετε κατάθλιψη,ΕΠΕΙΔΗ,εσείς θα σηκωθείτε. Αυτοί οι άλλοι..Όχι.

Όπως σηκώθηκα κι εγώ,από άλλη οδό βέβαια,όπως έχω ξαναπεί.Μετά από το σιχτήρισμα του πιο σημαντικού μου ανθρώπου.Σηκώθηκα όμως και με την βοήθεια της ψυχολόγου,έμαθα να διακρίνω,ότι στο παρόν μου θα μείνουν από όλους αυτούς του παρελθόντος,μετρημένοι μόνο στο ένα χέρι. Γι’αυτό μη φοβάστε..δε χάνετε τίποτα..αντιθέτως θα κερδίσετε πολλά. Πολλά περισσότερα από όσα χάνετε ή νομίζετε ότι χάνετε.Και το κυριότερο..θα κερδίσετε εσάς..

~Αναστασία Τσομπανοπούλου~

 

Σχολιάστε

