Αυτοκτονία

suicide

 

Αυτοκτονία..Πόσο με θυμώνει! Όχι ότι εγώ δεν την είχα στη σκέψη μου,την είχα και με το παραπάνω τον πρώτο καιρό που σύναψα σχέση με την κατάθλιψη,αλλά με σταμάταγε πάντα μία εικόνα που εμφανιζόταν ξαφνικά στην άκρη του θολωμένου μου μυαλού..της μάνας μου να κλαίει πάνω από τον τάφο μου.
Αλλά τελικά,δεν υπάρχει μόνο μία πράξη αυτοκτονίας εν μέσω κατάθλιψης,αυτής δηλαδή που δίνεις μια και τελειώνει η ζωή σου στη κυριολεξία..υπάρχει και αυτή που έπραττα εγώ και κατέστρεψα σχέση και όλα τα συναισθήματα ενός ανθρώπου απέναντί μου. Γιατί..αυτοκτονία ήταν να φεύγω από το σπίτι για μέρες ή μήνες,επειδή μαλώσαμε και την τελευταία φορά να φύγω έτσι..απλά..αθόρυβα και χωρίς κανέναν λόγο.Και κάθε φορά να με δέχεται πίσω,εκτός της τελευταίας..που με έστειλε στον αγύριστο και ησύχασε.
Όμως λόγος υπήρχε! Είχα πιο σοβαρή σχέση με την κυρία κατάθλιψη -χωρίς να την έχω ακόμα αποδεχτεί- γι’αυτό και αυτό από μόνο του,την καθιστούσε πιο σημαντική.
Όμως λόγος υπήρχε! Δεν έφευγα επειδή ήμουν κωλόπαιδο και το έκανα έτσι γιατί γούσταρα και εντάξει τι έγινε,πάλι θα με δεχτεί πίσω. Έφευγα επειδή πονούσα και τον πόνο,μου τον δημιουργούσε η κατάθλιψη.Στη πραγματικότητα δεν έφυγα ποτέ..
Έτσι ακριβώς αυτόν τον ίδιο πόνο ήθελα να σταματήσω..τον ίδιο πόνο που νιώθουν και αυτοί που αυτοκτονούν δίνοντας τέλος στη ζωή τους. Μα..είναι και οι δύο τρόποι τόσο τραγικά ηλίθιοι και όποιο τρόπο διαλέγει ο καθένας μας να αυτοκτονεί.
Γι’αυτό..ζητάμε βοήθεια..!!Επιβάλλεται να ζητήσουμε βοήθεια πριν είναι αργά..να φύγει ο πόνος με Ζωή και όχι με Θάνατο..

~Αναστασία Τσομπανοπούλου~

 

Σχολιάστε

