Πιστεύω..

12565558_956325734458806_4126193226313968903_n

 

Μία λέξη, που την φοράω στο αριστερό μου χέρι. Μία έννοια, που την κουβαλάω μέσα μου, από εκείνο το βράδυ που μου την έκαναν δώρο.

Ένα πιστεύω, που το κατείχα ακόμα και όταν ήμουν στην κατάθλιψη. Γι’αυτό και βγήκα νικήτρια. Γιατί πάνω από όλα πίστευα σε εμένα, πίστευα σε αυτό που ήμουν, πριν η βρωμιάρα με κάνει δική της. Γι’αυτό και βγήκα πνευματικά και ψυχικά πιο βελτιωμένη και από πριν μπω.

Ένα πιστεύω που περίμενα, ο άνθρωπος που μου το έκανε δώρο να το νιώθει εξίσου. Αντίθετα, οι τελευταίες κουβέντες που άκουσα, στα λεγόμενά μου περί κατάθλιψης, περί ψυχολόγου και όλων όσων άσχημων πραγμάτων έπραξα κτλ κτλ ότι ήταν κάτω από το πρίσμα της μαντάμ και το τι έκανα για να βγω, το πρώτο πράγμα που είπε ήταν να σταματήσω να μιλάω και στην ερώτηση «Δεν με πίστεψες ε? η απάντηση ήταν «Όχι δεν σε πίστεψα» και φυσικά δεν ήθελε και ακόμα να με πιστέψει. Θαρρώ ότι και τώρα να επαναλαμβανόταν η συζήτηση μετά από τόσο καιρό, πάλι τα ίδια θα άκουγα.

Γι’αυτό σας το λέω και θα σας το φωνάζω συνέχεια. Όσοι έχετε δίπλα σας ανθρώπους που σας πιστεύουν (και δεν εννοώ τους φίλους..για τους οποίους θα είμαι ευγνώμων μέχρι να πεθάνω), αφήστε τους να σας βοηθήσουν..αφήστε τους να σας συνοδέψουν προς την έξοδο..

Οι υπόλοιποι..πιστέψτε στον εαυτό σας και σας εγγυώμαι εγώ προσωπικά ότι θα είναι η καλύτερη έξοδος της ζωής σας..το καλύτερο ταξίδι με προορισμό την λύτρωση. Σας εγγυώμαι ότι θα είστε άλλοι άνθρωποι..

~Αναστασία Τσομπανοπούλου~

 

 

Σχολιάστε

