Όλα Είναι Θέμα Απομυθοποίησης

BbejNHsCAAApkfW

 

-Μυθοποίηση: η απόδοση σε κάποιον ή κάτι μυθικών διαστάσεων, η μεταβολή του σε μύθο.
*Παντού υπάρχει ένας μύθος..υπάρχει όμως και η απομυθοποίηση.
*Ο τρόπος μου.
-Απομυθοποίηση: η αφαίρεση της μυθική διάστασης, του μυθικού περιβλήματος και αναγωγή κάποιου ή κάτι στο επίπεδο της πραγματικότητας, των πραγματικών διαστάσεων.

Έχω κατάθλιψη..πω πωω έχω κατάθλιψη..αφήστε με στην ησυχία μου..δεν έχω όρεξη για τίποτα..δεν έχω κατάθλιψη,απλά θέλω να μ’αφήσετε ήσυχο όλοι,δε γουστάρω τίποτα και κανέναν σας..θέλω να βρω δουλειά και μετά θα είμαι καλά..θέλω να έχω λεφτά και μετά θα είμαι μια χαρά..θέλω να πάω να ζήσω εκεί και όλα θα είναι τέλεια..θέλω να ζήσω μ’αυτόν τον τρόπο και η διάθεσή μου όλη θα αλλάξει..κτλ κτλ μη τα γράψω όλα,τα γνωρίζετε..συμπληρώστε τα..

Και αρνούμαι να δω ότι βυθίζομαι περισσότερο.Αρνούμαι να δω ότι όσο αρνούμαι,μεγαλώνει το χάσμα μεταξύ εμού και της ζωής.Αρνούμαι να δω ότι μεγαλοποιώ όλα τα αρνητικά συναισθήματα και όσο τα μεγαλοποιώ,τόσο πιο σημαντικά τα κάνω.Αποτέλεσμα,τα μυθοποιώ και έτσι,έτσι..μυθοποιώ και την μαντάμ.
Την ανεβάζω στο βάθρο,την προσκυνώ και με εξουσιάζει.
Με ξεφτιλίζει, με πατάει, μου αλλάζει τον χαρακτήρα, με κάνει υποχείριο της, με γερνάει πριν την ώρα μου, μου αλλάζει όλη την φυσιογνωμία, με κάνει να νιώθω ένα τίποτα, με αγριεύει, με ναρκώνει, με κάνει να θέλω να πεθάνω-να γλιτώσω τον πόνο, μου αλλάζει τις προτεραιότητες, τα θέλω μου..

Άντε σιχτήρια μωρή..(μόνο εγώ ξέρω πόσο κρατήθηκα μη το γράψω όπως της πρέπει)..Άντε Σιχτήρια..Θέλω να Ζήσω..!!
Σε κατεβάζω από το βάθρο..σε απομυθοποιώ..γιατί τι είσαι..??Ένα τίποτα εσύ είσαι και όχι εγώ..μια αηδία του μυαλού μου είσαι και θα σου δώσω την πραγματική σου διάσταση και θα την αποδεχτώ. Καλύτερα να πονέσω απομυθοποιώντας σε,παρά να με πονάς εσύ,μέρα νύχτα. Να σε ξεριζώσω από μέσα μου,σαν δόντι χαλασμένο,να βρω την ηρεμία μου και να σε αντικαταστήσω με χαρά. Να σε ξεφτιλίζω εγώ και όχι εσύ..γιατί τι είσαι..?? Ένα ταμπού είσαι να σε κρύβω μη τυχόν και η κοινωνία με χαρακτηρίσει ως τρελό που πάω ψυχολόγο ή ψυχίατρο. Ρε κάντε μου την χάρη,που θα δώσω και αξία στον κάθε έναν για το τι θα κάνω για την δική μου γαλήνη..??
Ναι ρε,έχω κατάθλιψη και την αποδέχομαι..την απομυθοποιώ και την ξεφτιλίζω εγώ..!!

Και προσωπικά,πόσο χαίρομαι που την ξεπέρασα απομυθοποιώντας την και την αποκαλώ ειρωνικά κυρία,μαντάμ,βλαμμένη,μωρή..γιατί τι είναι..??
Ένα τίποτα είναι αυτή και όχι εγώ,όχι εμείς..!!
Δοκιμάστε το..και κάντε το κανόνα για τα πάντα..

 

~Αναστασία Τσομπανοπούλου~

 

Σχολιάστε

